Het mooiste cadeau van Sinterklaas

6 dec 2022 | Marketing

Sinterklaas bracht dit jaar wel een héél bijzonder cadeau voor mij mee!

Op pakjesavond ging namelijk mijn nieuwe website live. En hemeltjelief, wat ben ik blij met dit cadeau!

Want een cadeau, dat is het ❤️.

🎁 Een cadeau van Marloes die het design maakte en de site bouwde, en een absoluut pareltje heeft afgeleverd (vind ik dan – ik ben natuurlijk niet objectief 😇)

🎁 Een cadeau van Linde die zulke mooie foto’s van me maakte dat ik nu nadenk over een nieuwe carrière als fotomodel 😉

🎁 Een cadeau van Demi die mijn kapsel liet shinen

🎁 Een cadeau van Manja die op haar magische manier mijn nieuwe huisstijl en logo creëerde

🎁 Een cadeau van Begoña die supersnel en netjes alle technische shizzle voor me regelde

🎁 Een cadeau van ‘de dames van Digna’ en Digna zelf voor het voorhouden van al die mooie spiegels, en voor het cheerleaden. Dank je wel Merel, Lian, Myrthe, Madelon, Lonneke, Wendy en Janinke. Dankzij jullie durfde ik de knoop door te hakken en staat er nu ‘ineens’ een nieuw merk 💛.

🎁 En een cadeau van mezelf. Omdat ik het mezelf heb gegund om er helemaal voor te gaan. Omdat ik zelf zó hard voelde dat Zon in je copy helemaal staat voor wat ik wil brengen:

☀️Licht, lucht en goeie vibes in de teksten van bedrijven die een positieve impact willen maken. Zodat ze online net zo geweldig zijn als in het echt.☀️

Ben jij zo’n bedrijf? En kun je wat zon in je webteksten of zon in je content gebruiken?

Laat het me weten. Kijken we wat je precies nodig hebt en of ik daar wat in kan betekenen.

Je las een blog van mij, Annelies. (Wie?!)

Copycoach, communicatieadviseur en flauwe-woordgrapjes-lover. Leert jou beter schrijven, of tovert jouw saaie of moeilijke teksten om in #tekstenwaarjeblijvanwordt, want saaie teksten zijn er al genoeg. En daar wordt geen mens én geen merk beter van. Dus wil jij je teksten meer laten shinen? Mail me!

Claartje blij door zakelijk tekenen

Hi, ik ben Annelies

Copycoach, communicatieadviseur en (eind)redacteur voor ondernemers die online net zo inspirerend willen zijn als in het echt, zodat ze hun lievelingsklanten aantrekken.

Lees je gewoon lekker verder?

Boekentips Marketing Zonnige teksten

Boeken die ik verslond in februari

Aangezien er nog ruim 300 ‘gewone’ leesboeken op mijn tbr-lijst staan en bijna 150 businessboeken, probeer ik m’n leestempo weer wat op te voeren. In februari las ik 4 boeken. Waaronder een onwijze must-read voor contentmarketeers én een boek met de allerprachtigste vervloekingen #zinnenliefde

0

Boekentips

Deze boeken las ik tijdens mijn vakantie

Vakantie is voor mij hét moment om even grandioos boeken te bingen. Dat lukte dit jaar ook weer best aardig, ook al waren we met 9 man op vakantie en gingen alle avonden 'op' aan spelletjes en wijntjes drinken. Maar overdag… bij het zwembad… ja, daar genoot ik met...

0

Boekentips

Deze boeken las ik in april

Ik deel graag over boeken waar ik blij van werd. Maar in april las ik er ook een paar met thema's als erfelijke alzheimer en kindermishandeling. Niks vrolijks aan, maar tóch aanraders.

0

Marketing

Hier zit het goud voor je contentmarketing

Lekker al je content uitbesteden aan een marketingbureau of een copywriter? Kan. Maar da's lang niet voor elk bedrijf de beste oplossing. Ik laat mijn klanten veel liever zélf hun content schrijven. Waarom? En hoe dan? Lees je hier.

0

Boekentips
Foto van een man tegen een gele achtergrond, met een paars boek voor zijn neus.

Recensie – Angstige mensen

Heel anders dan alles wat ik ooit eerder las, maar wat een heerlijk boek was dit! Grappig, ontroerend, frustrerend, nieuwsgierigmakend, kippenvelgevend, vol prachtige taalvondsten en bizarre plotwendingen … this book has it all 💛

0

Boekentips

Recensie – Selma

De ondertitel van het boek Selma van Carolijn Visser trok meteen mijn aandacht: Aan Hitler ontsnapt, gevangene van Mao. Hoeveel tegenslag kun je hebben in je leven? Het boek won in 2017 de Libris Geschiedenis Prijs, dus dit moest natuurlijk gelezen worden.

0

Persoonlijk

Taalnazi of gebrek aan modegevoel?

Mode. Ik ben er niet zo goed in. Als iets net in de mode komt, vind ik het meestal lelijk. Tegen de tijd dat het weer uit de mode raakt, denk ik: hmm… zal ik het dan toch maar eens proberen? Heb ik misschien ook met taal...? Of ben ik gewoon een ouderwetse taalnazi? ????

0