Blog
Over copywriting, contentmarketing, branding en #tekstenwaarjeblijvanwordt
Zeg maar dag tegen saaie teksten vol jargon en gebakken lucht
Tijd voor energieke copy en content die net zo sprankelt als jij en jouw bedrijf! Want ook zakelijke teksten mogen sprankelen. Laat de wereld maar zien hoe tof jouw bedrijf is! Hoe? In mijn blogs deel laat ik je zien hoe je zorgt voor zon in je copy. Én voor zon in je koppie, want het een kan niet zonder het ander. Met tips en tricks over copywriting, content, branding en mooie voorbeelden van #tekstenwaarjeblijvanwordt. O, en boekentips. Want boeken. ❤️
Waar ben je nieuwsgierig naar?
Waarom je tekst níet zo kort mogelijk moet zijn
Een kleine ode aan Meneer Mandje. Maar níet aan teksten die kort-korter-kortst moeten zijn. Want hee, je hebt tenslotte ook gewoon een verhaal te vertellen!
Boekentips – februari 2024
Deze boeken las ik in februari.
Niet zo'n mooi lang lijstje als in januari, maar ja, toen had ik een week kerstvakantie. Maar ik las wél een paar prachtige boeken, dus lees toch maar even verder ????
Recensie – Angstige mensen
Heel anders dan alles wat ik ooit eerder las, maar wat een heerlijk boek was dit! Grappig, ontroerend, frustrerend, nieuwsgierigmakend, kippenvelgevend, vol prachtige taalvondsten en bizarre plotwendingen … this book has it all ????.
So many books, so little time
Er zijn meer mooie boeken geschreven dan je óóit kunt lezen in de (hopelijk) 100 jaar die je op de wereld bent. Daarom deel ik hier vanaf nu weer vaker mijn mening over de boeken die ik las. Zodat jij de pareltjes eruit kan vissen en de tegenvallers lekker kunt overslaan ????.
Doe jij jezelf tekort? Lees dan dit boek
Je onzeker voelen over je eigen kunnen, jezelf remmen omdat je niet too much wil zijn, je klanten altijd laten voorgaan op je eigen bedrijf... ik denk dat iedere ondernemer dit gevoel wel herkent. Wil jij van dat gevoel af? Lees dan dit boek.
The War of Art: to read or not read?
Een schop onder de kont voor iedereen met de neiging tot uitstelgedrag.... Dat is de ondertitel van dit boek. De heilige graal voor iedereen die wil creëren, zegt Arie Boomsma. Dat boek moet ik lezen, dat snap je. Ontdek wat ik ervan vond!
Schrijven + lachen = gouden combi
Een lach op je gezicht geeft je een heel andere uitstraling. Én je voelt je beter. Hoe profiteer je van dit 'lach-effect' in je teksten?
Wijze lessen van Wally
Wat heeft Wally - dat manneke met z'n muts en streepjestrui dat zich verstopte op elke pagina in je zoekboek - met marketing te maken? Best veel. Ontdek hier de 3 wijze lessen van Wally.
Je moet springen, anders kun je niet landen
Precies 13 jaar geleden deed ik het spannendste dat ik ooit heb gedaan. Ik sprong, samen met de duivel, uit een vliegtuig. En dat leverde me 2 wijze lessen voor het ondernemerschap op.
Op zoek naar meer zon in je copy? Dit kan ik voor je doen.
Zon voor ZZP
Jij wil aan je personal brand bouwen met een duidelijke boodschap, verpakt in sterke, sprankelende teksten. Teksten die impact maken en mensen in beweging brengen. Ik help je daarbij. Jij schrijft, ik tover zon in je copy.
Zon voor MKB
Jullie doen prachtige dingen. Maar niemand weet het, omdat jullie teksten lang niet zo inspirerend zijn als jullie zelf. Zonde, toch? Laten we daar wat aan doen. Jullie zijn expert, dus jullie schrijven de basis. Tover ik vervolgens zon in jullie copy.